کد خبر 1387402
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفت: این«‌قیمت فردایی ارز »! چیست که دادستان بیش از ۵۰ نفر را به همین جرم بازداشت کرده و ده‌ها حساب بانکی را به همین علت مسدود کرده است؟

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: این«‌قیمت فردایی ارز »! چیست که دادستان بیش از ۵۰ نفر را به همین جرم بازداشت کرده و ده‌ها حساب بانکی را به همین علت مسدود کرده است؟

گفتم: این عده متهم هستند که در سایت‌های تحت مدیریت خود هر شب برای دلار، قیمت فردا را مطابق میل خود اعلام می‌کردند و با زد و بند با دلالان و برخی صرافی‌ها، بدون آن که اتفاق اقتصادی خاصی افتاده باشد قیمت ارز را افزایش می‌دادند!

گفت: اگر اتهامشان ثابت شود مفسد فی‌الارض هستند و باید به اشد مجازات برسند. جرمشان یکی و دوتا و ده‌تا و صدتا نیست! چه بسیاری را به خاک سیاه نشانده‌اند و با گرانی افسار گسیخته چه بلاهایی بر سر مردم آورده‌اند!

گفتم: در مراسم خواستگاری، مادر داماد به مادر عروس گفت؛ وافور دارید؟ داماد میخواد تریاک بکشه! مادر عروس گفت؛ مگه داماد تریاکیه؟ گفت؛ نه! توی قمار تریاکی شده! پرسید؛ قمارباز هم هست؟! گفت؛ توی زندان یاد گرفته..! مادر عروس بلند شد از اتاق بیرون بره، مادر داماد گفت؛ میری وافور بیاری؟ گفت؛ میرم آرپی‌جی بیارم بزنم وسط سینه داماد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 0
    دیگه همه فهمیدن علت کم ارزش شدن ریال و افزایش نرخ ارز و سکه و طلا این روزها بخاطر چیه
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 1
    یک نفر کلیدش را در خانه اش گم کرده بود ولی در کوچه دنبال کلید گمشده اش می گشت مردم بهش گفتن کلیدت را کجا گم کرده ای گفت در خانه ام گفتند پس چرا اینجا دنبالش میگردی گفت چون خانه ام تاریکه ولی اینجا نور لامپ تیر برق هست و بخاطر همین اینجا دنبالش میگردم.
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    خوب شد نمردیم و بالاخره فهمیدیم چه کسانی مفسد فی‌الارض هستند و باید به اشد مجازات برسند. جرمشان یکی و دوتا و ده‌تا و صدتا نیست! چه بسیاری را به خاک سیاه نشانده‌اند و با گرانی افسار گسیخته چه بلاهایی بر سر مردم آورده‌اند!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    امدی جانم به قربانت ولی حالاچرا اقای مسول چرا الان میدانی چقدر مردم را به نظام واسلام بدیین کردن باید اعدام شون کنند میدانی چقدر تورم تصنوعی به کشور وارد کردن ۳۰۰۰ درصد ابزوی کشور درکل جهان بردن امیداورکردن کشورها به تاثیر کذشتن تحریمها توسط کشور های تحریم کننده
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 0
    حاج حسین از نقش 2 چیز در افزایش قیمت دلار غافل نباش.1_ رژیم عربستان و امارات. کافیه در هر روز 10 میلیون دلار رو 500 تومن گرونتر از قیمت بازار بخرن و هر روز قیمت دلار رو بالا ببرن. 20 سال پیش صرافی های امارات هر روز دلار را قدری گرانتر از قیمت تهران می خریدند تا قیمت دلار گران بشود. 2_ حروم لقمه هایی که دلار می خرند و ذخیره می کنن. در بسیاری از کشورها اموال چنین فرد خائن و مفسدی را مصادره و خودش را تیرباران می کنند. مگر ما در جنگ تمام عیار اقتصادی نیستیم؟ پس چرا تا حالا یک محتکر ارز تیرباران نشده؟
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 0
    کلا خرید و فروش ارز باید به بانکها محول شود و از دلال بازی باید جلوگیری شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس